понеділок, 27 квітня 2020 р.

27.04 ВИХОВНА ГОДИНА

Тема: ПОДОРОЖ УКРАЇНОЮ

1. Більшість із нас любить подорожувати, проте зараз настав такий час, коли будь-яка мандрівка може завдати непоправної шкоди нашому здоров’ю та життю. Тому на  цьому уроці пропоную вам зануритись у віртуальну подорож Україною.


2. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?t=0h0m10s&v=FMM-pO09nvs&app=desktop&persist_app=1

3. Завдання: переглянувши відео, розкажіть, яке українське місто ( згадаймо, як правильно писати ➡️ український чи Український )чи пам‘ятка вам найбільше сподобались. Чому? Що ви знаєте про це? (4-5 речень)

9 коментарів:

  1. Токаревич Каріна
    Подивившись відео мені найбільше сподобалось українське місто Київ . Тому,що воно дуже велике, має багато пам’ятників. А ще воно дуже красиве. Мені дуже подобається це місто

    ВідповістиВидалити
  2. Найбільше мені сподобався Київ. Велике місто, багато цікавих місць. Класні види, гарні пам'ятки.
    Цікаве і гарне місто.
    Ковмір Андрій

    ВідповістиВидалити
  3. Найбільше мені сподобався Київ. Велике місто, багато цікавих місць. Класні види, гарні пам'ятки.
    Цікаве і гарне місто.
    Мацелко Денис

    ВідповістиВидалити
  4. Мені найбільше сподобався Ужгород.Тому що, у ньому багато гір, красиві скульптури та пам'ятники.В Ужгороді дуже старий замок який мені сподобався.

    ВідповістиВидалити
  5. Мені найбільше сподобався Київ своїми скульптурами пам'ятниками та іншим. Це столиця України, а це означає, що там точно є щось красиве та цікаве крім високих цін в магазинах.

    ВідповістиВидалити
  6. Мені найбільше сподобався Львів ,адже в нього красива архітектура та паезажі.У цьому місті завжди панує таємничість та загадковість.Жителі розкажуть про кожний куточок цього великого чуда.Дуже смачні солодощі можна придбати у міських кав'ярнях та крамничках.Красиві парки та багато закладів для здобування освіти прикрашають наш обласний центр

    ВідповістиВидалити
  7. Романів Анна5 травня 2020 р. о 01:00

    Мені найбільше сподобалася Одеса. В неї багато пам'ятників, вона знаходиться біля моря. У місті знаходиться багато пам'яток архітектури.

    ВідповістиВидалити
  8. Найбільше мені сподобався Київ. Велике місто, багато цікавих місць. Класні види, гарні пам'ятки.
    Цікаве і гарне місто.

    ВідповістиВидалити
  9. Мені найбільше сподобалося місто Одеса. В Одесі розташоване Чорне море. Є підземні катакомби. Багато памятників.

    ВідповістиВидалити