неділя, 5 квітня 2020 р.

ЛІТЕРАТУРА

 Тема уроку: „Гаї шумлять”

Душею й серцем П.Тичина довгі роки служив Музиці – і вона щедро нагородила його за вірне й незрадливе служіння: влилася в поетичні рядки митця, зазвучала на повну силу, щоб полонити усіх, хто ввійде у Храм його Слова.
Ступимо ж і ми на поріг цього Храму, щоб відчути цей божественний барвозвук – голублячий, ніжнотонний...


Уявіть себе на лоні природи, де є тільки ви й розмаїття барв, звуків і рухів.
Забудьте про проблеми й турботи, вдихніть на повні груди п’янке свіже повітря. Прислухайтесь – і ... почуєте, як шумлять гаї... Придивіться – і ... побачите, як вітер, загравши на струнах-гілках, став на коліна, задивлений, над золото-блакитним плесом річки й чаклує над ним, торкаючи хвилі-звуки.

Виразно прочитайте вірш „Гаї шумлять” у підручнику на ст. 200-201

Дайте письмові відповіді на питання:
1. Опишіть почуття зворушення. Що, на вашу думку, може викликати це почуття?
2. Як ви розумієте вислів „музика природи”? Гру яких музичних інструментів ви уявляєте, читаючи цей твір?
3. Якими художніми тропами передається відчуття руху в поезії?
4. Виділіть і розподіліть зорові та слухові образи, окресліть кольорову гаму, назвіть емоції, почуття ліричного героя (за таблицею)

Зорові образи
Слухові образи
Кольорова гама
Емоції, почуття







д/з 
1. Уявіть, що вам запропонували зняти кліп на вірш „Гаї шумлять”. Прокоментуйте, як ви „бачите”  це кліп.
2.  Прочитайте теорію літератури (ст 201) про ліричного героя, випишіть найголовніше та вивчіть .

Немає коментарів:

Дописати коментар