середа, 15 квітня 2020 р.

16.04 МОВА 5-Б

АУДІЮВАННЯ

1. Прочитайте:
Мовленнєва діяльність включає чотири  види – аудіювання (слухання й розуміння), читання, говоріння і письмо. Той, хто говорить або пише (мовець), вкладає певний зміст у власне, самостійно створене висловлювання. Той, хто слухає або читає (адресат мовлення), вилучає зміст із створеного кимось висловлювання.

Кожен із чотирьох видів мовленнєвої діяльності  включає в себе три частини. Передовсім  мовець або адресат мовлення має зрозуміти, з якою метою він вступає у спілкування (навіщо він це слухатиме, говоритиме і т.ін.). Друга частина – це сприйняття і розуміння закладеної у висловлювання інформації. І, нарешті, третя частина – виконавча. Це сприйняття на основі отриманої інформації рішення, що найчастіше супроводжується наступним говорінням або письмом.

Сприймання і розуміння  усного мовлення забезпечує такий вид мовленнєвої діяльності, як аудіювання. Аудіювання є основою спілкування.

Види аудіювання. Навчальне аудіювання тексту. Презентація

2. Перейдіть за посиланням: Аудіювання. Деметра і Персефона
Прочитайте текст один раз та виконайте тести.

Д/з
Зробити аналіз помилок попереднього тестування:Відповіді тесту

Немає коментарів:

Дописати коментар