вівторок, 24 березня 2020 р.

24.03 ВИХОВНА ГОДИНА

  Тема виховної години: "Усмішка твоя – єдина, Мука твоя – єдина, Очі твої – одні..."

Термін виконання - сьогодні до 18:00

На цій виховній годині  ми поговоримо про те, що усі ми унікальні і потрібно сприймати кожного таким, яким він є. Це твердження вам зовсім не нове, але, чомусь, ми постійно забуваємо про нього, перебуваючи в колективі.


                              Кожна людина індивідуальна. 
                              На світі немає абсолютно схожих людей. 
                              Кожна людина особлива, неповторна. Кожна людина має цінність. 


1.      Завдання «Дизайнер»

   Візьміть аркуш білого паперу. Складіть його навпіл і відрийте один шматочок у будь-якому місці, будь- якого розміру. Потім розгорніть і подивіться, що утворилося…
            Фігурки кожного з вас будуть різні, тому що всі виконали завдання по-своєму. Що є проявом вашої неповторності.

2.     Завдання «Незвичайна лавка»
  Вправа, що надасть можливість подивитись на себе (Сядьте зручніше. Декілька разів вдихніть, видихніть, розслабтесь)
   Уявіть собі, що ви йдете по доріжці через ліс. Уявіть природу.В лісі світло. Що ви чуєте? Які запахи відчуваєте?
   Раптово доріжка звертає й виводить вас до якогось старого будинку. Вам цікаво і ви потрапляєте всередину. Там ви бачите посуд. Тепер уявіть, що я продавець цього магазину. Тут ви зможете придбати що-небудь, але не речі, а риси характеру або ж здібності. Але існує правило. Обмін відбудеться тоді, коли хтось із дітей захоче придбати вашу рису.
- Що б ви придбали?
- Чи легко було розставатись зі звоїм? 
 напишіть у коментарі, називаючи прізвище


3. Перегляньте мультфільм "Хороший динозавр (2015)"
Дивіз мультфільму - «Щира дружба – наддержава!»





  Посилання на фільм: http://moviestape.net/katalog_multfilmiv/multfilm/8214-dobriy-dinozavr.html
 Фільм «Хороший динозавр» не просто про дружбу великого динозавра і маленького хлопчика, а про сам світ і про те, як природа перемогла цивілізацію, а не навпаки. Він вчить нас, що потрібно завжди залишатися самим собою, не боятися власних почуттів і не забувати, що всі ми є частинкою природи.
д/з Гра називається: «Запрошення на чай». Вам потрібно у коментарях під цим постом запросити мене на чай і пояснити, чому я маю піти саме з вами. Починаєте фразу словами: "Я запрошую Вас на чай, бо я …"

17 коментарів:

  1. Я б придбала уважність. Мені було б тяжко роз ставатися зі своєю рисою.
    Я запрошую Вас на чай, бо я буду дуже рада бачити Вас у себе в дома, а ще в мене є смачна випічка, яку я приготувала з мамою.

    ВідповістиВидалити
  2. Я би забрав рису довірчливість.Наприклад друг би попросив позичити пару гривень я би зразу не дав а попросив щось в замін адже праця мами для мене все.Я би легко ростався з цею рисою.
    Я запрошую Вас на чай буде мило з вашої сторони якщо ви згодитесь ви можете прийти в любу сикунду моя сімя завжди рада.Якщо прийдете я з сестрою спечемо вам печева з любою начинкою яка вам сподобається.

    ВідповістиВидалити
  3. це Супик Максим просто з компютера сестри

    ВідповістиВидалити
  4. Я би купив рису характеру ввічливість.
    Мені не дуже важко розставатись з своєю рисою.
    Я запрошую Вас на чай. Ви можете прийти любої хвилини.Ми з батьками будемо завжди раді гостям. А за це я вам покажу свою колекцію Lego.

    ВідповістиВидалити
  5. Я би купив рису характеру вірність
    Мені не дуже важко розставатись з рисою характера.
    Я запрошою Вас на чай.Щоб Ви познайомилися з моїми батьками.
    Робив Мацелко Денис

    ВідповістиВидалити
  6. Я би купив рису характеру добродушність. Мені важко розставатись зі своїм характером.
    Я запрошою Вас на чай. Щоб Ви познайомились з моїми батьками, і побробували наш найсмачніший чай.
    Робив Шаргородський Олег

    ВідповістиВидалити
  7. Я б придбав рису характеру життєрадісність.
    Мені не дуже важко було б розстатись із своєю рисою характеру.
    Я запрошую Вас на чай, тому що хотів би познайомитись із своїми батьками та приносити домашньою випічкою.
    Курин Дмитро.

    ВідповістиВидалити
  8. Я б нічого не придбала, тому що риси не треба купляти а треба виховувати в собі.
    "Запрошення на чай"
    Я запрошую Вас на чай бо я хочу щоб Ви скуштували його, щоб Ви подивилися на наших козенят, ще щоб Ви подивилися на пейзаж.

    ВідповістиВидалити
  9. Гуршалова Майя24 березня 2020 р. о 11:53

    Я б придбала здібність психометричність.Мені було б важко розтаватись з рисою характера.
    Я запрошую Вас на чай,бо я була б дуже рада якщо б Ви попробували мою шарлотку з полуницею та швейцарським чаєм.

    ВідповістиВидалити
  10. Я б придбав трішки сміливості. Свою рису характеру я б подарував людині, якій вона справді необхідна.
    Я запрошую Вас на чай, тому що хочу більше з Вами поспілкуватись. І печиво смачне маю))) І

    ВідповістиВидалити
  11. Я нічого не купляв би, бо риси характеру не купляється, а виховуються в кожній людині . Я запрошую Вас в гості , на смачну домашню випичку і чай.

    Лукянчук Дмитро

    ВідповістиВидалити
  12. Я б хотів мати здібність думати краще за інших. Було б важко розтатися з старою рисою характеру.
    Я запрошую Вас на чай, бо дуже приємно бачити Вас у своїй квартирі. Може, хочете з'їсти наш фірмовий 🍰?

    ВідповістиВидалити
  13. Я б придбав чучуть впевненості.Мені б було не дуже важко розстатися зі тодішньою рисою характеру.
    Я запрошую Вас на чай, бо я хочу щоб Ви познайомились з моїми батьками і показати свою оселю бо думаю що Вам буде цікаво.

    ВідповістиВидалити