понеділок, 30 березня 2020 р.

31.03 ВИХОВНА ГОДИНА


Тема «Зроби свій вибір: здоров`я чи примарна насолода»



     Що ви бажаєте імениннику, коли приходити до нього в гості? Щастя і здоров’я. І важко визначити, чого треба в першу чергу – здоров’я чи щастя. Але як би там не було, людині потрібні обидві ці складові.
    
З давніх  часів у народних піснях, казках, легендах, український народ оспівував, возвеличував фізично дужу, здорову, сильну людину.
    
Гострий розум народу швидко збагнув, що здоров’я – найцінніше багатство. Великим щастям для людини вважаються збереження здоров’я й працездатності до самої смерті. Про це у фольклорі говориться дуже часто. Щодня, вітаючись між собою, люди зичили одне одному доброго здоров’я. Бажали його і колядники, і щедрувальники на Новий рік та Різдвяні свята. Відмінного здоров’я і довголіття зичать молодятам та їхнім майбутнім дітям гості на весіллі. Правилом хорошого тону вважається під час зустрічі друзів, знайомих, родичів запитувати про здоров’я його та його сім’ї. Якої уваги здоров’ю людини приділяли завжди, свідчить також наявність образних порівнянь в українській мові: “здоровий, як дуб”, “здорова, як вода”. Ось одне із побажань:”Будь здорова, як зима, весела, як весна, багата, як осінь”.
     Здоров'я — це стан повного фізичного, духовного і соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб чи фізичних вад. Основною метою здоров'я є повноцінне життя й активне довголіття.
     Чи будемо ми здорові — великою мірою залежить від нас. Це підтверджують і дослідження вчених: серед чинників, від яких залежить здоров'я людини, яка проживає в цивілізованій країні в умовах миру за відсутності природних катаклізмів (землетруси, повені, засухи), приблизно 20 % припадає на економічні умови;
20 % — на спадковість і генетичні порушення; 10 % — на розвиток медицини і якість медичного обслуговування, а близько 50 % припадає на спосіб життя людини, на її ставлення до власного життя. Отже, наше життя в наших руках.
  
 Перегляньте відео про здоровий спосіб життя:

  Знання нашого народу про здоров'я відобразилися в усній народній творчості: прислів'ях і приказках. Давайте пригадаємо і проаналізуємо їх.
 • Здоров'я не купиш — його розум дарує.
• Як немає сили, то й світ немилий.
• Здоровому все добре.
• Подивися на вид, та й не питай здоров'я.
• Бережи одяг, доки новий, а здоров'я — доки молодий.
• Без здоров'я немає щастя.
• Весела думка — половина здоров'я.
• В здоровому тілі — здоровий дух.
• Хвороб безліч, а здоров'я одне.
• Бережіть здоров'я — його в крамниці не купиш.
• Тримай голову в холоді, а ноги в теплі — будеш вік жити на землі.
• Здоров'я входить золотниками, а виходить пудами.

 Складові здорового способу життя.

Усі здорові люди люблять життя (Г. Гейне)

Д/з традиційно у коментарі дайте відповіді на питання:
1. Чи займаєтесь ви здоровим способом життя?
2. Яким способом ви підтримуєте здоров`я в порядку?
3. Які поради ви дасте однокласникам щодо здорового способу життя?


19 коментарів:

  1. 1. Так, я стараюся займатися здоровим способом життя.
    2. Стараюсь менше їсти солодкого та побільше бігати і займатись спортом.
    3. Навчитись себе стримувати перед тим, що не можна і побільше їсти фруктів.
    Ковмір Андрій

    ВідповістиВидалити
  2. 1. Так, я займаюся здоровим способом життя
    2. Я займаюсь спортом навіть у дома і їм корисну їжу.
    3. Менше обіжатися і не їсти хімічну їжу.
    Шаргородський Олег

    ВідповістиВидалити
  3. 1.Так. Займаюся здоровим способом життя.
    2.Зранку бігаю,їм корисну їжу.
    3.Більше їсти корисну їжу,а хімічну викидати.
    Орищенко Поліна

    ВідповістиВидалити
  4. 1.Так, я стараюся займатися здоровим способом життя.
    2.Я займаюсь спортом і їм корисну їжу.
    3.Навчитись стримувати перед тим, що тобі хочеться і більше їсти корисної їжі.
    Мацелко Денис

    ВідповістиВидалити
  5. .Так, намагаюсь вести здоровий спосіб життя.
    2.Намагаюсь більше вживати корисну їжу, по можливості займатись спортом та більше ходити пішки.
    3.Навчитьсь розділяти їжу на корисну та шкідливу, більше рухатись та перебувати на свіжому повітрі.
    Ілик Марія

    ВідповістиВидалити
  6. Токар Святослав31 березня 2020 р. о 07:20

    1. Так я займаюся здоровим способом життя.
    2.Я стараюсь не їсти солодкого, а їсти корисну їжу.Займаюся спортом.
    3.Побільше гуляти.Їсти корисну їжу.І займатись спортом.

    ВідповістиВидалити
  7. Токаревич Каріни
    1 Так, я займаюся здоровим способом життя
    2 Стараюсь менше їсти шкідливої їжі, і побільше корисної
    3 Не їсти шкідливої їжі, робити зарядку

    ВідповістиВидалити
  8. 1.Так,намагаюся вести здоровий спосіб життя,
    2.Кожного ранку молочні сніданки.Стараюсь менше вживати шкідливої їжі,більше вітамінів фруктів ,роботи зарядки.
    3.Частіше мийте руки,правильно харчуйтеся,займайтеся спортом.
    Ковальчук Вероніка.

    ВідповістиВидалити
  9. 1.Так я стараюся займатися здоровим способом життя.
    2.Здоровим харчуванням і спортом.
    3.Побільше знаходитись на свіжому повітрі,не їсти хімічну їжу,здоровий сон і правильне харчування.
    Тарасіч Микола

    ВідповістиВидалити
  10. 1.Так,я займаюся здоровим способом житя.
    2.Я правильно харчуюся,займаюсь спортом,і веду правильний сон.
    3.Поменше їсти шкідливої їжі,займатися спортом і вести здоровий спосіб життя.

    ВідповістиВидалити
  11. 1. Звичайно, коли є вільний час - можу зайнятися спортом, ходжу на стадіон.
    2. Хімію стараюся їсти поменше, качаю прес, руки та ноги.
    3. Не їжте хімії, достатньо спіть, гуляйте на свіжому повітрі та не забувайте про достатню кількість фруктів ☺️

    ВідповістиВидалити
  12. Я займаюся здоровим способом життя.
    Хожу на футбол, стараюсь їсти менше хімії.
    Багато спіть, не їжте хімії і будьте здорові.
    Романчук Мар'ян

    ВідповістиВидалити
  13. 1 Так, я займаюся здоровим способом життя
    2 Стараюсь менше їсти шкідливої їжі, і побільше корисної
    3 Не їсти шкідливої їжі, робити зарядку

    ВідповістиВидалити
  14. 1)Я стараюсь вести здоровий спосіб життя.
    2)Намагаюсь споживати менше шкідливої їжі,у вільний час займаюсь спортом.
    3)Більше їсти корисної їжі,займатись спортом.

    ВідповістиВидалити
  15. 1) Я стараюсь вести здоровий спосіб життя.
    2) Я займаюся спортом граю в футбол
    3)Стараюсь їсти корисну їжу Більше спати
    _________________________________________Лукянчук Дмитро_______________________________

    ВідповістиВидалити
  16. Так, я стараюсь дотримуватись здорового способу життя.
    2. Я займаюсь спортом, п'ю дуже багато води і скакаю на скакалці.
    3. Старайтесь не їсти солодкого, займайтесь спортом.

    ВідповістиВидалити
  17. 1.Я намагаюся дотримуватися здорового способу життя.
    2.Я їм здорову і корисну їжу та вихожу надвір подихати свіжим повітрям.
    3.Треба поменше бути у пасивній формі і побільше їсти корисну їжу.

    ВідповістиВидалити
  18. Романів Анна5 травня 2020 р. о 00:23

    1.Так, я займаюся здоровим способом життя.
    2.Їм корисну, натуральну їжу, займаюся спортом, катаюся на велосипеді.
    3.Їжте натуральну їжу і проводьте більше часу на свіжому повітрі.

    ВідповістиВидалити