неділя, 13 січня 2019 р.

Легенда, яка є актуальною і в сучасній школі


«...І створити люди школу так, як велів їм диявол.
Дитина любить природу, тому її замкнули в чотирьох стінах.
Дитині подобається, що її робота має якийсь сенс, тому все побудували так, щоб її активність не приносила ніякої користі.
Дитина не може залишатись без руху – її примусили сидіти.
Дитина любить працювати руками, а її вчили теорій та ідей.
Дитина любить говорити – їй наказали мовчати.
Дитина прагне зрозуміти – її змусили вчити напам'ять.
Дитина хотіла б сама шукати знань – їх дають у готовому вигляді...
І тоді діти навчились того, чого б ніколи не навчились в інших умовах. Вони навчились обманювати та лицемірити.
Як і хотів того диявол, деякі люди зачахли, стали понурими та пасивними, утратили всякий інтерес до життя, зникли їхнє щастя та здоров'я. Зникли Любов і Доброта. Думки стали сухими та сірими, душі зачерствіли, серця озлобились...»
А. Фар’єр, швейцарський педагог (1879–1960)
Ця легенда залишається актуальною й сьогодні. Для творчості необхідне почуття свободи. Вирішуючи поставлене перед школою завдання – формувати всебічно розвинуту, творчу, креативну особистість, ми всі маємо пам'ятати, що для цього в першу чергу школа не повинна руйнувати природну креативність дитини.
Нині, як ніколи раніше, підвищилися вимоги до уроку – основної форми навчання і виховання молоді.
Яким же насправді має бути сучасний урок? Як підвищити його ефективність?
Взагалі-то урок залежить від багатьох складових. Але однією з найважливіших умов підвищення якості уроків є урізноманітнення методів і прийомів навчання, видів роботи, які виконують учні. Усіляка одноманітність, зрештою, породжує в дітей відчуття перевантаження. Воно виникає не стільки від великої кількості завдань, їх складності, скільки від одноманітності, сірості і буденності.
 Джерело: https://vseosvita.ua/library/metodicnij-posibnik-8-krokiv-pidgotovki-sucasnogo-efektivnogo-uroku-16588.htmp

Немає коментарів:

Дописати коментар