пʼятниця, 23 квітня 2021 р.

23.04 Виховна година "М.Шашкевич та З.Красівський"

 



10 коментарів:

  1. Шаргородський Олег23 квітня 2021 р. о 03:21

    Мені запам'яталось що коло хати Шишкевича є дерево якому 300 років і майже так само церкві.І те що він протягом трьох років вчив латинську для священої освіти

    ВідповістиВидалити
  2. 1)Мені запам"яталось що у 1830 році в Семінарії навчався молодий Маркіян і 2) що коло хати Шишкевича був дуб якому 300 років.

    ВідповістиВидалити
  3. Я запам'ятав що він у 1836 році уперше почав говорити проповідь на українській, ще я запам'ятав, що він працював три роки у канцелярії.

    ВідповістиВидалити
  4. 1)Мені запам"яталось що у 1830 році в Семінарії навчався молодий Маркіян.2)Коло хати Шишкевича є дерево якому 300 років і майже так само церкві

    ВідповістиВидалити
  5. Мені запам'ятався хрест до столітнього ювілею Будителя який не змогла зруйнувати рядянська влада.на Білій горі.

    ВідповістиВидалити
  6. Про Маркіяна Шашкевича мені найбільше сподобалася розповідь про 300-річний дуб ,що знаходився біля його будинку

    ВідповістиВидалити
  7. Мені найбільше запам'яталося що його батьки брали шлюб в церкві неподалік від їхнього будинку ця церква була збудована у тисяча сімсот тридцяд п'ятому році

    ВідповістиВидалити
  8. Мені запам'яталося що Айріс ока написала йому 30 листів чим отримала першу відповідь

    ВідповістиВидалити
  9. Я запам'ятав що він у 1836 році уперше почав говорити проповідь на українській, ще я запам'ятав, що він працював три роки у канцелярії.Ковальов

    ВідповістиВидалити
  10. У 1911 році на Білій горі поставили хрест

    ВідповістиВидалити